Reklamacje i zwroty
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-krok1-grafika@2.png)
1
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-strzalka1@2.png)
2
Przekaż produkt
wraz z paragonem i kartą gwarancyjną do punktu gdzie go zakupiłeś
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-krok2-grafika@2.png)
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-strzalka2@2.png)
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-krok3-grafika@2.png)
3
Oczekuj informacji zwrotnej od sklepu,
w którym dokonałeś zakupu. Dopełni on już wszystkich formalności.
![](https://www.toyz.pl/wp-content/uploads/2020/09/reklamacje-strzalka1@2.png)
W przypadku pytań i wątpliwości odnośnie procedury reklamacyjnej oraz możliwości serwisowania produktów, skontaktuj się z serwisem Caretero, wypełniając poniższy formularz.